måndag 23 mars - jobb jobb jobb

Vaknade strax efter 7 av att någon höll på att ta sig in genom taket. Ja i alla fall lät det så. Fast jag tror att det är grannen under som ska lägga in nytt golv. Var bara att gå upp fast det var en timme för tidigt :-(
Sedan har det varit jobb hela dagen. Ibland blir man bara såååå trött på allt tjafsande ungarna håller på med. Alla leker och har jättekul i sandlådan men när sakerna sedan ska plockas in så är det minsann ingen som tagit ut sakerna. Sedan spelar det ingen roll att alla lekt med allt, "det var i alla fall inte "jag" som bar ut dem...........
Det är bla sådant som får en att ibland längta tillbaka till förskolan igen. Där gjorde ungarna det man sa till dem i  de flesta fall.

På kvällen blev det Skolrådsmöte hos dottern. Där diskuterade vi utvecklingssamtal. In och handlade på Hemköp på vägen hem. Sedan kolla mail och dricka te och snart är det dags för sängen.
Ytterligare en dag i mitt liv har försvunnit

Här kommer mitt bidrag till Tant Scrappas Poängjakt. Inga extrapoäng denna gång heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback