6 mars - mässbesök

Ja då var vårens stora mässa över. Åkte iväg 9.30 idag och kom hem strax innan 20 med nästan tom plånbok ;-) Jag som inte skulle ha något speciellt kom hem med en del ändå. Blev lite nya bruschpennor, lite stämplar, massa bokstäver i form av thickers och rub-ons, nya stämpeldynor, knappar, blommor och papper. En silent setter köpte jag också, så  kanske inte mina scrappvänner klagar på mej när vi är på träffar ;-) Ja det ligger säkert  ytterligare något mer i väskan som jag inte packat upp ännu. Får bli i morgon. Träffade mina goa vänner netha, Paula och Annika som var i full färd med att sälja och vara trevliga.  Lite annat "löst folk" träffade jag också. Skönt att få stanna och prata då coh då


Igår hjälpte jag till hos
MiMas och plockade ner hela butiken. Kul. Fick mersmak från förra mässan då jag hjälpte till hos PaperMaze :-)
I torsdags var jag på miniträff. Märkte upp mina promakerpennor på locken med rätt färg. Syns nu smidigt i lådan vart de olika färgerna finns. Började även på uggle-atc som jag gjorde klart idag.
I onsdags satt jag i tingsräten. Han med ett besök hos Panduros-återförsäjare på middan och ett besök hos Brunsons efteråt.

Nu kommer lite foton från dagens mässbesök


Tittade på några olika demsos. Här demar Kortmakaren flock. Effektfullt blir det


Hur man gör frostiga glas visade Scraphouse. Var lite häftigt.


Tingtura visade hur man kan använda deras nya bakgrunsstämplar. Måste jag nog köpa någon gång.


Hedvig hjälpte kunderna till rätta hos Scrapperiet.

Paula och netha hos PaperMaze tog hand om sina kunder


MiMas hade fått en bra placering nästan direkt man kom in.

Hos Kortmakaren

Kort hos Slöjddetaljer, köpte mina bruschpennor där.

Köpte bla ett par påskägg hos Prickiform


Kl sex skulle bussen gå hem så nu var jag klar

Kommentarer
Postat av: Carina - Ina

Vilken mysig mässdag - själv beslutade jag mig tidigt för att skippa mässan i år och det känns lite både och nu när man ser bilder ifrån dagen.



Är lite nyfiken på den PM-förvaring :-)

Postat av: M i n d i

Vad roligt att se. :)

Och tänk att jag fick se Paula och Netha på bild också. :) KUUUL!



Kramis

M I N D I



P.S Renate är hemma!!! D.S

2009-03-08 @ 10:03:57
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Anita

Hejsan!

Tack för titten på bilder från mässan. Du må tro att jag hade velat vara där. Brushpennor, vad är det? Oj, det kommer nytt och nya namn hela tiden. :o)

Jag hoppas att inte allt är slut hos MiMa. Det ska bli kul att se hennes butik.

Kram från Anita

2009-03-08 @ 11:10:53
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Bodil Ödman

Det blir inget Göteborgsbesök för min del. Så jag har alla mina penar kvar. He, he!

Dom kommer säkert att gå åt i Helsingborg och i Stockholm. För då skall jag hjälpa Maria i montern.

Kram

2009-03-08 @ 11:28:28
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Vilka härliga bilder du tagit! Mässor är alltid speciellt tycker jag, så kul att få se saker i verkligheten, se lite demos, träffa goa människor och bara samla (eller köpa) inspiration... :-D

kram Annika

2009-03-09 @ 15:04:49
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: hedvig

Haha, vilken bild ;D



Vad bra att du hade trevligt!! :D Det hade jag med..!

2009-03-09 @ 20:53:49
URL: http://twoluckydays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback