26 mars - Hipp hurra

för min duktiga dotter som tillsammans med 2 andra år 9 elever vann i matematiktävling Pythagoras Quest. De är nu bästa Hallandslaget och ska få åka till Malmö och fortsätta tävla. Så nu är jag stolt moder och dottern kom sprudlande glad till mitt jobb och berättade detta tidigare i dag. Förutom en finalplats vann de även 1500 kr vardera, inte fy skam precis.
Sa till den andra hälften av familjen att det var ju skönt at se att mina gener var dominantast, men jag fick bara ett konstigt flinande tillbaks och "vi säger väl det" Undrar vad de menade med det ;-)

Läs mer här

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Vilken duktig tjej du har!!! Har ni snö än? Kram Maria

Postat av: Maria

Hej Vilken duktig tjej du har!!! Har ni snö än? Kram Maria

2009-03-26 @ 19:40:38
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Mimmimarie

Heja Sara!

Stort grattis från mig.



//Marie

2009-03-26 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback