2 mars - anfallen

Idag var jag och sjöng i min kör. Helt plötsligt känner jag en smäll i huvudet och hör skrik. Slänger mej ner på golvet och tar skydd. Nu blir vi nerskjutna var min första tanke.
Det visade sig att det var några som rusat in och skrikigt samtidigt som de kastat ägg på oss var av ett träffade mej i huvudet.
Vad som sedan hände eller om någon såg någon av förövrarna vet jag inte, vi satt ju alla med ryggarna moty ingången. Allt gick så himla fort och min enda tanke var att ta skydd. Sedan gick jag ut för att tvätta av mej och hjälpa till att torka upp det som var i korridoren.

Innan sportlovet hade några ungar från en närbelägen skola åkt till andra sidan stan och rusat in i matsalen mitt under mattid och kastat en massa ägg. De hade dragit på sig rånarluvor. De förtsatte även kasta ägg ikorridoren när de sprang ut igen. Men vad dottern sagt så har de fått tag i vilka de var. Så nu undrar man ju förstås om det var samma snorungar denna gång.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men usch vad obehagligt. Vilken tur att det bara var ägg i alla fall.



Kram L8

2009-03-02 @ 21:03:03
Postat av: Anonym

Vilka dummisar som kastade ägg på Er. Ja dagens ungdom vet icke hur man hanterar mat. Mycke spill blir det;o)

Kramiz

2009-03-02 @ 21:27:04
Postat av: Sanna

Ägg i huvudet?

Stackars du.

Vad är det för en gangsterstad du bor i!

Tacka vet jag Norrköping...Här händer inte sånt...

Kram, Sanna

2009-03-03 @ 20:33:16
Postat av: M i n d i

Men åh....

Alltså man undrar om de verkligen verkligen förstår hur hemskt detta måste vara som de utätter. Hur hemskt illa man kan skrämma dem!!! Jag hade blivit så rädd!!!! :(



Stor kram till dig

M I N D I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback