11 mars - stackars dotter

Glömde skriva igår att dottern kom hem med feber och svullen kind. Hon drog ju ut en visdomstand på sportlovet. Tandakuten tyckte vi skulle avvakta till morgonen om det inte blev värre. Det blev det inte så i morse ringde hon till sjukhuset, fick komma dit på em. Troligen hade någon matrest hittat ner i såret så nu ska hon äta pencillin ett tag framöver. Nu tycker i alla fall jag att svullnaden gått ner lite.

Sonen var också hemma idag. Var lite risig i magen. Inte undra på att man själv känner sig lite småtrött.

Har inte orkat fixa med året bilder idag, så jag får hoppas datorn håller några dagar till.

Har redan fått anmälningar till min scrappträff i maj. Kul. Låg och funderade ut ett par tävlingar igår innan jag somnade.

Här är ett par LOs som jag påbörjade på träffen härom veckan. Har skrivit dit det som saknades nu.





Kommentarer
Postat av: Jaana

Det är ju hemma hos mig ! :-) Snygg LO, med snygga färger !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback