10 mars

Två dagar av denna vecka har nu gått. Tiden går alldeles för snabbt nu tycker jag.

Igår var jag och sjöng. Fick veta att äggkastningen förra veckan hade polisanmälts. Dessutom hade vår körledare varit nere på den närmaste affären och frågat om de sålt några ägg till ungdomar och de hade de. Hon blev även kontaktad av högstadieskolan i närheten som undrade ok hon kunde peka ut vilka det var i skolkatalogen. Skolan hänvisades till affären som har övervakningskamera så nu är det bara att hoppas på att skolans personal känner igen ligisterna :-)

När jag kom hem så fixade jag fjolåretsfoton och brände ner dem påskiva äntligen. tycker att min dator har låtit lite mystiskt den senaste tiden. Men nu är dessa bilder räddade i alla fall. Ska ta mej an årets bilder i morgon, tror jag.

Idag har jag hittat ett datum för nästa scrappträff, har även mailat ut inbjudan till de som varit med tidigare. Sedan får vi se om detfinns plats för ännu några nya deltagare.

Såg två fågelsträck idag med svanar. Härligt. Visar på att det faktiskt är vår på gång :-)

Till sisi kommer här ett par LOs som inte är visade tidigare.


Denna kommer från poängjaktstävlingen hos Tant scrappa.


Se vilken huslig pappa jag har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback