26 JUNI

Dagens blomsterläge:
Gick tillbaka till mn trevliga blomsterhandel idag och berättade att pappa inte fått några blommor. De ringde tillbaka till Akleja som var helt oförstående, pappa hade ju varit nöjd med blommorna. Ja han ja, inte jag! Min blomsterhandel blev uppmanad att ringa papap och höra själva. Men se det gjode de inte utan de ringde upp Aklejas huvudkontor istället :-) Så tillsist blev det att de skulle skicka en ny bukett till pappa idag. Men det hade de inte gjort utan ringt och sagt att den kommer i morgon. Dehade åter igen undrat om pappa inte var nöjd men denna gång hänvisade han till att det inte var han som inte var nöjd utan jag. Helt rätt pappa.

Ja jag litar tyvärr inte pådem förren jag får höra av pappa i morgon att han faktiskt har fått en ny bukett.

Heja
Grottans blommor som står på kundens sida :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback