30 juni - 14 juli middag

tisdag- sambo och jag åt på Fox and Anchor, fläskfile och italiensk potatissallad

onsdag - pasta och prinskorv

torsdag - bakad potatis med baconröra

fredag - grillad lammstek och ris

lördag - jag åt pizza på min scrappträff

söndag -spagetti och köttfärsgryta med purjolök, aubergine och mangochutney

måndag
Skagenrisoni med räkor, från Arla. Fanns dock inte skagenpanna på Hemköp så jag köpte matlagningsgrädde och smaksatte med parmesandip

tisdag - kycklingfilé fylld med pestoröra, salami och soltorkade tomater +potatis. Fått receptet av min vän Cina

onsdag - ugnsfalukorv och potatis, sonen lagade

torsdag - tonfisksallad , dottern lagade

fredag - renskavsgryta och potatis

lördag - stekt forell och potatis

söndag - korvgryta och pasta

måndag - grillad fläskkarré, potatis och broccoli

tisdag - kålpudding, potatis och brunsås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback