3 juli - en helt okej dag

Började dagen med att åka till Scandic och äta frukost med sonen. Gott. Man fick grädda sina egna våfflor :-)




Sedan blev det ett besök hos GudaGott där vi köpte lammsteksbitar till kvällen. In en sväng på systemet också.

Kl 13 skulle jag vara opå Japansgolfbana och spela minigolf med min vän Jaana och hennes dotter. Trots vissa vindpuffar vid vissa banor vann jag ändå. Här tar vi ingen hänsyn till gästerna inte.



På vägen hem gick jag ner till havet och kände på vattnet. Verkade helt okej.

När dagen kommit så här långt var jag fortfarande proppmätt. Resten av dagen gjorde jag inte så mycket. Läste ut min bok, lagade mat, planerade lite inför scrapträffen i morgon och tog min sedvanliga cykeltur på kvällskvisten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hotellfrukost. Mmmmmmm så gott.

Postat av: AnnikaS

Det låter helt klart som en fantastisk semesterdag!!!

kram Annika

2009-07-04 @ 10:45:05
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Matilda

fast det skiljde ju bara ett nummer....Kram Matilda

2009-07-05 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback