2 juli - oroande

Det är oroande detta, föredrar skuggan framför solen. Kan det vara ett ålderstecken? Tyvärr så höll plattsättaren på på gpården idag så jag kunde inte sätta mej mitt i alltihop. Blev istället lite tid vid datorn och en tur till stan med sonen som köpte en golvfläkt. Hans rum håller en temp på över 30 grader nästan hela tiden. Det var väl valt dessa 249 kr tycker han. EN glass blev det också på stan. Måste ju stödja SIA.







När jobbaren hade gått hem gick jag ut och satte mej och läste en stund

Ikväll tog jag en cykeltur och hittade nr 337 och 338.



Kotte på promenad


Halta Lotta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm fläkt är ett måste dessa dagar. Får se hur varmt det ska bli idag.

Postat av: AnnikaS

När det är så här varmt är det skönt för de flesta med en stund i skuggan! Själv flyttar jag mig, boken och vattenflaskan mellan solen och skuggan.

kram Annika

2009-07-03 @ 13:05:40
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback