19 juli - Grattis Sara

Idag har dottern namnsdag. Grattis.

I går var en regnens dag. Gjorde inget åt städningen utan jag rensade lite bland mina disketter istället. Fixade även text och rubrik på några layouter som varit klara ett bra tag redan. Gjorde även en helt ny LO också

Åt blåbärspaj. Mums

Idag har sonen och jag varit och tränat. Sedan tog vi tag i alla barnkläder vi har kvar. Lämnade 9 påsar till insamling. Sparade en del och en del ska jag försöka sälja på Tradera vart efter. Var hårt att skänka bort en massa fullt dugliga kläder, men vad ska vi ha det till som sambon påpekar. Men ont gjorde det i alla fall.
Har även lagt ut en massa grejer till försäljning på
Scrappiz, 14 papperspaket blev det bla

Lyssnar även på ljudbok. Just nu Håkan Nessers Berättelse om Herr Roos. Är med i Buzzador och hjälper nu till att testa Storytel


Nygjord














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback