14 juli -pust och nostalgi

Jag som hade tänkt plocka med mina scrappsaker idag, men så bidde icke fallet.
Idag började vi nämligen att städa vindsförrådet. Fast först cyklade jag in till stan och köpte flyttlådor. Kan tala om att det är bökigt att få hem dem och cykeln :-(
Stan var invaderad av flymyror idag, brukar vara det någon dag under sommaren, de fanns överallt och folk gick omkring och viftade väck dem från kroppen.


En bråkdel av allt som fanns i vårt vindsutrymme.

Jag tog mig bla igenom em låda med skolböcker som gått sönder. Där kan man bli sittandes länge












Någon som kan tala om vilken kändis som skrivit detta?

Idag var bara början, men jag slängde en del faktiskt. Sedan blir det en del som ska till Amnesty eller till slöjden (Tyger, garn osv). Har tagit ner några lådor som jag ska gå igenom också. Har även hittat mina gamla dagböcker så där lär man väl bli sittandes ett tag :-)



Kommentarer
Postat av: Cina

Ja det är det värsta när man röjer, då måste man läsa vad man skrivit, tänka "åh den här fick jag av min mormor" osv. Mitt förråd kommer jag inte ens in i och hela golvet är täckt av typ 1 dm hö ;) Ha det så trevligt med sorterandet :D

Postat av: AnnikaS

Jag blir så imponerad över att vissa vill göra sådant här på sin semester.

kram Annika

2009-07-15 @ 13:24:22
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback