13 juli

Gillar när det är halvtaskigt väder ute. Då har man tid att sitta vid datorn eller att städa. Här har vi nog kommit fram till att vi ska hyra ett förråd så vi får lite mer plats. :-)

Var och tränade både lördags och söndags med sonen. På lördagen var vi nästan ensamma hela tiden så då passade vi på att kolla in gåbandet. Så på söndagen gick jag nästan 3 km medan sonen gjorde sitt pass.

Förra veckan var jag och köpte lådor till alla mina tidningsartiklar man sparat och nya pappersfack. Så bitvis börjar det se hyfsat ut nu.

Har även börjat sortera bland alla foton på datorn vilka som ska framkallas nästa gång.


**************************************************************
Har inte gjort något nytt äm så jag visar lite gamla saker istället











Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tönt

2009-07-13 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback