Ledigheten snart slut



Ja då ska man börja jobba igen i morgon. Kunde lätt varit ledig ett bra tag till.
Idag har jag gjort en massa måsten, bla så har jag jobbat med skolans hemsida. Varför man nu ska vänta till sista dagen på ledigheten med det, men så brukar jag ju göra ;-)
Har strukit en massa dukar medan jag tittade på Robert Gustavsson. Oj vad många ostrukna dukar jag knölat in i skåpet. Men nu är allt struket :-)

Har fixat en ny julskinka, fast jag glömde linda in den i folie så jag vet inte riktigt hur det blev. Blev klar väldigt snabbt i alla fall.

Filmen igår var himla bra. Hade allt, spänning, romantik, skratt, mord osv. Satt säkert i två timmar och fnyste åt folk som sagt att de gråtit för fullt i filmen. Detta var väl inget att tjuta över...men så kom scenerna som inte kunde ha ett öga torrt. Tårarna bara rann... så nu förstår jag vad folk menar ;-)
Att sedan få titta in i Hugh Jackmans ögon var ju inte heller fy skam, vilken man!

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ledighet tycks man inte få riktigt nog av någon gång. Hur man nu ska tolka det?!

Själv är jag ledig idag oxå, men imorgon drar det igång på allvar.

Men snart så är det dags att träffas, ska bli sååå skoj!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback