30 jan

Igår var jag och scrappade. Fick en LO gjort till Tant scrappas poängjaktstävling, men den får ni inte se ännu.
Idag har jag varit en sväng på stan. Fixat lite inför morgon dagen. Hittade en  butik som ska stänga där de har Cult design. Köpte två omgångar ljushållare till min nya ljusstake för halva priset :-)

I morgon ska jag till Jönköping och träffa 8 st glada och tokiga tjejer som jag lärt känna genom olika pysselistor. Det ska bli såååå skoj. Det är första gången som alla 9 träffas samtidigt. Men förhoppningsvis inte sista.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hejsan!

Tack för din grattishälsning. Glad blev jag.

Ha det så trevligt på pysselträffen här i Jönköping. Gissar att du ska till Annika. Hälsa med en kram.

Kram till dej från Anita

Postat av: AnnikaS

Åhhh, vad det ska bli roligt!!! Det är alltid kul att kunna fynda, vill se bilder på de nya sakerna till ljusstaken.

kram Annika

2009-01-31 @ 08:32:59
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback