3 jan

Usch vad det är mörkt på morgnarna. Vaknade och skulle gå på toa i morse, så visdae det sig att klockan var 8 redan. Ja då var det ju ingen idè att gå och lägga sig igen. Satte mej och tittade på en film istället.

Sedan scrappade jag lite, blev två stycken klara. Sedan har jag plockat fram och organiserat en dubbel-lo också. När sonen vaknade till liv åkte vi till Nautilus och tränade. Går lättare och lättare för var gång, men än tänker jag inte öka på vikterna inte.
Hem och tvätta, blir lite småkörigt när man inte är hemma hela tvåttiden. Dock var det ledigt i morgon fm så jag fortsätter då.



Maja designpappren är så fina så man behöver inte göra mycket mer med dem tycker jag.

Kommentarer
Postat av: M i n d i

Vad duktig du är. :)

Usch jag börjar att jobba i morgon och jag har ingen som helst aning om hur jag ska klara av att gå upp kl 6?????



Kram kram

M I N D I

Postat av: Lise-Lott G

Vill bara önska dig en God Fortsättning på det nya året!



ha det gott!



kram Lise-Lott

2009-01-04 @ 20:35:43
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback