25 jan - Snart

så får jag hem denna. Skönt att äntligen bestämt sig :-)




Idag har jag förutom att köpt kamera varit och tränat. Man börjar känna igen folk nu och småpratar lite grand.
Har fixat med några swappar. Förstår inte att det ska ta sådan tid att skicka iväg grejerna ;-) Har lagt ut lite nya auktioner på Tradera också. Nu ska Hänglastämplarna väck, har jag inte använt dem på dessa år så kommer jag inte att göra det sedan heller. Ja jag säljer inte alla förstås ;-)

Hoppas denna vecka blir bättre än förra. Börjar så smått tröttna på mitt jobb. Det är inte lika roligt längre när man inte kan göra det man igentligen vill. Kan lugnt säga att arbetssituationen har ändrats en hel del på mina 25 år.

Här kommer ett par närbilder på mina 25årsgåvor







Kommentarer
Postat av: cina

Grattis till fina kameran, antar att det blir mycket foto här i bloggen :)

Superfina smycken! Trevlig att få välja så man slipper kristallskålar och sånt ;)

kram

Postat av: Anonym

Snygga smycken. 25 är lång tid. Kanske är det dags att röra på sig?



Snart ses vi :-DDD



Kram L8

2009-01-27 @ 20:49:00
Postat av: hedvig

Så najs med ny kamera, har bara hört bra om den, så du blir nog nöjd :D

2009-01-29 @ 22:21:28
URL: http://twoluckydays.blogspot.com
Postat av: hedvig

Så najs med ny kamera, har bara hört bra om den, så du blir nog nöjd :D

2009-01-29 @ 22:21:49
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback