10 jan

Skönt med helg igen.
Var en sväng in till stan och hämtade bla mitt pris från Annanna. Var ett helläckert halband som gick i lila. Precis det jag gillar :-)
Var runt på lite reor i inredningsaffärer också. 70 % på Village var inte helt fel. Sedan köpte jag en ljusstake inne på Skön miljö, lurad till det av en nätvän som började prata om sådana. Riktigt vårig är den så nu vill jag ha ut julen. Får bli i morgon.

Han också med att lägga en liten beställning hos
Scrappaddicted 50 % är inte helt fyskam det heller. Återstår nu at se hur mycket som finns kvar. Trodde jag skulle kunna låta bli att handla men det klarade sig bara till kl 14 ungefär.

Eftermiddagen/kvällen tillbringade vi sedan på konsert och Knutsfest med stråkensemblen.
Det bjöds på risgrynsgröt och skinkmacka. Rimtävling var det också. Tyckte jag fick det det ganska bra och det tyckte visst juryn också för jag blev en av sex vinnare :-)
Loteriet gick också bra, av 10 köpta lotter vann vi på 5 st. Bra utdelning i form av choklad, duschkräm,handdukar, hårspray och ljuslyktor. Tyvärr glömde jag visst den stora chokladasken på hatthyllan. Få se om den kommer till rätta igen. Typiskt, fick välja som nr två bland vinsterna.


Kommentarer
Postat av: Paula

Vilken mysig dag du haft. Underbart med tulpaner, det är vår tycker jag!

Vi ses snart! =)



Kram

Paula

Postat av: ANNAANNA

Vilken tur... nu när du säger det så tror jag att jag läst/hört dt någon gång, att du gillar lila alltså.



Så Village har 70% nu... smyger och gömmer både kort och pengar, faaaarligt.



Jag har INTE slängt ut julen ännu. Min sambo påpekade i går at julen var över... det e den ju inte eller... well... jag får väl ta tag i det där antingen i morgon eller dagen därpå.







2009-01-11 @ 00:49:14
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad mycket kul du har hunnit med i helgen. Tack för erbjudandet!! Jag ska bort på kvällen men hade tänkt komma en runda på dan men se det gick inte att få ihop planeringen. Hade varit roligt att träffas och scrappa igen!

2009-01-11 @ 18:24:50
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback