4 feb - slött

Igår började kören igen. Kul. Det är så avslappnande att sjunga. Svinkallt ute var det så jag var iskall om tårna när jag kom hem.

Idag har jag varit i tingsrätten. Skulle vara ett heldagsmål men det tog bara två timmar så helt plötsligt hade man nästan en hel dag extra. Gick til Blue Tai och åt lunch innan jag for hem. Tyvärr hade de inte kycklingfilé i jordnötsmör som de haft de senaste onsdagarna jag varit där. Men det var gott ändå. Cyklade hem och läste lite mail medan maten sjönk ner. Sedan passade jag på att åka och träna. Fick hjälp att ersätta en tråkig maskin, men fick då tre nya istället. Kom hem med träningsvärk i benen. När jag cyklade hem hade det börjat snöa, inte kul alls. Ligger fortfarande ett snätäcke kvar ute. Hoppas det är väck tills i morgon

Hade tänk att scrappa lite men fastnade framför datorn som vanligt. Kom på mej ett par gånger med att sitta och sova framför skärmen. Jobbigt att styrketräna. Använde em till att gå igenom lite av bloggarna på bloggkoll. Ligger lite efter sedan i helgen.

Min stora internetlast just nu är Mahjong på King.com. Klart beroendeframkallande ;-)


Min första cultljusstake med en första omgång manschetter

Kommentarer
Postat av: cina

Åh fick du tag i en du med :) Supersnygga manschetter speciellt dom mönstrade. Hoppas dom börjar få in lite vårfärger nu :)

kram

Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 10:50:14
Postat av: AnnikaS

Åh, du har en fin svart ljusstake. Det vill jag oxå ha en!

Vad härligt att få lite tid över för en gångs skull och inte behöva känna att man alltid ligger ett tag efter.

kram Annika

2009-02-05 @ 14:00:44
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Stamparina

Sedär. Du kommer ha så mycket glädje av den. Det finns så mycket fint som man kan byta efter tycke/smak och årstid och högtid. Inte är det speciellt dyrt heller.

Har du kollat in deras hemsida för inspiration?

Kram

/Carina

2009-02-05 @ 14:32:21
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback