27 feb - after work

Var och jobbade idag. Kände mej faktiskt lite bättre även om jag gått och gäspat hela dagen.
När jag kom hem gick jag och handlade mat sedan var det hem och packa inför träffen i morgon.
En kollega till mej spelade på Fox and Anchor, men jag visste inte riktigt om jag orkade gå dit. Fast när kl närmade sig och bägge ungarna stuckit iväg. Sambon är i Göteborg och ser Lundell och allt var packat så stack jag iväg i alla fall. Kul var det. De spelade en salig blandning av låtar bla Thåström, Lundell, Lena Philipsson + en massa rocklåtar

Månen var bara för snygg när jag cyklade in till stan



Larmet går


Vy över NIssan

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ibland är det härligt att vara lite spontan, jag tror att många gånger blir det roligare då!

kram Annika

Postat av: hedvig

Haha, du får ju säga till mig när det är träff, så jag inte missar dem!! ;D

2009-03-01 @ 00:01:15
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback