19 feb - hurra

Nja hela dagen var inte att hurra för precis. Så hurret är till min mamma som fyller år idag. Har precis ringt och grattat henne. Fick då reda på att min pappa smyger omkring här och läser utan att ge sig tillkänna. Fy skäms!



När jag vaknade i morse låg den himla snön här igen. Inte alls kuligt.
Det ända roliga är att gå ut och fota med min nya kamera. Se vad nära jag kan komma. Visst är det vackert!


Passade även på att ta några mer tulpanbilder innan jag gick till jobbet i morse


Kommentarer
Postat av: Annika E

Ja, nu får det vara nog med vinter.... Vi har haft mellan -15 och -20 i ett par veckor!! brrr Tulpaner finns bara att beskåda inne på affärerna. Ett så fint kort du gjort! Kramis!

Postat av: Lotta

Vilka fina bilder!

Kram

2009-02-20 @ 12:48:45
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: AnnikaS

Fatta vilka underbara bilder du tar. Tänk den tulpanbilden som tavla på väggen!

kram Annika

2009-02-21 @ 09:51:13
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback