18 feb - fortsatt städning

Med tanke på hur jag lämnade bordet igårkväll var det inget annat än att ta tag i det idag. Har fått ordning på det mesta, tom alla zippåsar är ordenltigt sorterade i storleks ordning. Det sista slängde jag ner i en påse för vidare sorteringen när andan faller på. Nästa projekt blir att sortera bland alla band igen. I färger ska de ligga prydligt i sina påsar. Måste även sortera lite balnd pappren igen. Vill ha alla specialpapper tillsammans, jul, påsk, musik och ätbart. Sedan var det dags att förbereda sig inför scrappträffen på MiMas.
Började med ett påskkort till korttävlingen, som jag inte vann.
Sedan klistrade jag ihop gårdagens förberedda LO. Glömde dock det röda dymobandet hemma så den blev inte helt klar idag heller. Började på nästa jul-LO men den blev inte heller riktigt klar. Vet inte riktigt hur jag ska göra det sista.
Sedan började jag med nästa jul-LO som jag förberätt med papper och skiss. Omvandlade den efter ett tag till att funka för tävlings-skissen. Blev klar i sista minuten. Dock var det usla thickers för de bara trillade väck eller lossade fel från pappret så klistret blev kvar :-( Saknas fortfarande ett O.

Fick rolig post idag från Arkrivet, innehöll en extra stämpel också :-)

Köpte gulliga hönor hos MiMas från 
Bildmålarna

Kommentarer
Postat av: cina

Tack för det! Nu var jag ju tvungen att handla stämplar från Bildmålarna. Dumma AM hihi

kramkram

Postat av: Mija

tycker inte om snön heller....vill ha härlig vårsol och krokus i backen!



Kram/ Mija

2009-02-19 @ 13:20:27
URL: http://mammamijasblogg.blogspot.com
Postat av: Stamparina

Inte fel att få en extra stämpel med paketet. Jag fick jättefint garn av "House of Inspiration" när jag fick mitt paket från dem.

Kram

/Carina

2009-02-19 @ 17:32:02
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback