15 feb - snuvig

Har varit hängig sedan i torsdags.Var på scrappträff men hade ingen större lust att göra något så jag stannade inte hela tiden.

Däckade ganska omgående i fredagskväll, helt slut.
I går fyllde ju min lilla stumpa år så vi hade släkt kalas. Bakade rulltårta coh gjorde kycklingwook. Hon fick en massa pengar, skiva av brodern och en biljett till Madonna konserten av oss.




Slötittade sedan på Petra Mede i melodifestivalen. När de spelade låtarna passade jag på att göra annat.
Idag har jag gått på halvfart, vet inte om jag orkar att jobba i morgon. Får väl se hur det känns när jag vaknar. Hade tänkt pyssla i dag men det blev inget med den saken :-( Men på tisdag och onsdag ska jag vara ledig så då kanske jag orkar.

Fotade lite av blommorna som Sara fick igår. Oj vad nära man kan komma med min nya kamera. Helläckert.







Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Underbara foton!!! Du verkar komma rätt bra överens med kameran redan.



Se nu till att pigga på dig ordentligt, om inte för jobbets skull så för att du ska kunna njuta av din ledighet!!!

kram Annika

Postat av: Stamparina

Hur är det nu med dig? Piggare hoppas jag???

Kram

/Carina

2009-02-19 @ 17:29:08
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback