23 dec - Dan före ....

Så då var vi äntligen här. Blev en lugn dag på jobbet, fick tom gå hem tidigare än vad jag räknat med. Så när det var dags att provsmaka skinkan så var det bara pyntandet kvar. Härligt. Jag som trodde det skulle bli en jäktig sista dag blev istället klar mycket tidigare än jag brukar. Nu har jag bara paketinslagningen kvar men det får jag göra i morgon när resten av familjen sover.
Appropå skinka. Vår skinka minskade med över 50 % i vikt när den var klar. Snacka om att de sprutar in vätska för att tjäna pengar. Den här räcker väl knappt fram till lördagen ens:-(

Nu ska jag snart krypa ner och läsa tv-tidningen och se vad det blir för spännande på tv i helgen.
Dottern är lie småtokig och har gått omkring ikädd massa glitter sjungandes våra vanliga julsånger översatta till engelska. Tokstollan där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback