sista semesterveckan är nu slut

Ja jag har varit ledig denna veckan också. Skönt. Har dock inte haft lust att ta tag i bloggen.

I måndags var vi till Köpenhamn och Tivoli. Det är inte lätt att få iväg hela familjen för att göra något tillsammans. Så detta blev ända gemensamma heldag i sommar förutom midsommar förstås.

Ja ni ser jag var där.


denna åkte jag


Åkte Draken också, fast det räckte med en gång


Banka mullvad måste sonen göra varje gång vi är där.


En irishcoffee måste jag avsluta besöket med

Har även hunnit med en lunch med sonen på stan i onsdags. Fast maten var inte så där speciell tyvärr.
Lite besök på stan har jag också gjort. Nedrans Brunsosn som inte har öppet när jag är på stan.

I fredags var det en mångkulturell dag på stan. Åkte in en sväng och lyssnade på en gammal Nyhemselev, karnevalmusik, häftiga trummor mm









I lördags fyllde sambon år och blev förärad med detta kort
Har tagit mej igenom en massaaaaa brev fån 70 och 80-talet. Ligger nu brydligt sorterat årsvis från 1977 och framåt. Många fniss har det blivit och suckande drömmar.

I morgon väntar jobbet och nu blir det väl inget ledigt förren till jul, men där är vi ju snart, bara 4 månader kvar

Kommentarer
Postat av: mimmimarie

Köpenhamn är aldrig fel.

2009-08-24 @ 06:26:14
Postat av: sara

demonen * inte draken :)

2009-08-24 @ 16:11:46
Postat av: AnnikaS

Jag har faktiskt aldrig varit på tivoli, får se till att komma iväg någon gång.



Jag har önskat mig en lång fin höst med massor av soldagar. Idag har varit en härlig arbetsdag då vi varit ute nästan hela dagen!

kram Annika

Postat av: Cissi

Låter som en trevlig dag! Lycka till på jobbet!

Kramiz

2009-08-27 @ 11:13:51
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback