Lite foton från Norrköpingsbesöket


Mina barn och jag åkte till


mamma och...

pappa.

Bus i väntan på maten.


Det blev grillat.


En brödkorg


Vilken goding.


Var och hälsade på Cicci på söndagen


Smaskig lunch på stan på måndagen.


Färdiga på New Yorker


Träffade liten goding igen.


Kolmården på onsdagen.


Syrran klappade en surikat


Lilla Ecco, två månader


Ecco fick ut och röra på sig










Ful.





Äntligen glass, sedan kunde vi åka hem igen.


Lunch innan vi far hem till Halmstad igen på onsdagen.

Hem ljuva hem.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja du är ju för händig med kameran. Jag ser att min goding ger blicken. Ta inte ton, hördö

2009-08-02 @ 00:21:41
Postat av: Josefin

Jag ser inget kort på sebbe som du sa att du tog

-hehe- Sedan på den 10:e bilden så tkr jag att det är en snygging som står med en lila tröja ;) -fniss-

Postat av: Josefin

Jag ser inget kort på sebbe som du sa att du tog

-hehe- Sedan på den 10:e bilden så tkr jag att det är en snygging som står med en lila tröja ;) -fniss-

2009-08-03 @ 15:41:15
URL: http://lekandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback