2 aug - slut på semestern

Idag har jag varit konstant trött. Bör man vara det när man haft ledigt i 5 veckor?
Tycker inte att jag gjort mycket denna semester, ja förutom all städning då.  Snacka om att man har en massa grejer. Fast jag har slängt en massa också även om sambon inte riktigt håller med mig. Hade nog velat haft mer slängt. Men det ska nog bli färdigt någon gång.

I fredags åkte jag in och köpte mej en ny mobil. En Sony Ericsson W575 blev det, grå med lite gröna inslag.

I helgen har vi haft Marinfestival här. Men detta år var det inte mycket som tilltalade mig. Var inte ens där torsdag-fredag. I lördags var jag inne som hastigast och lyssnade på vinnarna av Musik Direkt. Sonen har spelat med en av killarna, så det var lite skoj. På kvällen cyklade sambo och jag in en sväng. Lyssnade på Calaisa, nja någon låt gick väl att lyssna på









Idag har sonen och jag varit och tränat, sedan har jag bara kollat igenom lite garn och tyglådor. Resten av dagen har jag suttit och gäspat och suckat.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Tråkigt att semestern är slut, min har börjat. Inte så bra heller, men det ordnar sej.



Man måste veta var kristallerna lagt sej för att kunna göra rätt övningar, och träna bort dom. Annars kan det bli riktigt tokigt. Har dom inte alls sagt var det var, vilket öra eller så? Finns ju kristaller på andra ställen också.



Fina foton....

Postat av: Anita

Hej vännen!

Hoppas att du haft en skön semester.

Ja, det var intervjun som jag skrev om. Har bara varit på den och det gick ju himla bra.

Fina bilder du visar. Tack för titten.

Kram, Anita

2009-08-05 @ 21:45:25
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback