16 augusti - dags för mer semester

Ännu en arbetsvecka har gått. I måndags kom lärarna tillbaka. Har varit lite planeringar av och till. Lite barn så vi har hunnit fixa lite på fritids med. Hemma har vi fortsatt med alla kartonger. Just nu läser jag igenom mina gamla dagböcker. Kuligt.


I lördags var dottern och plockade blåbär som jag sedan fick hjälpa henne med att rensa. Blev totalt 7,5 liter färdigrensade. Mumsigt. Ja vi fick hälften och den andra hälften skulle hon bestämma över själv.
Var även och klippte mig. Kände att det verkligen behövdes när jag kammade mig.

Idag har jag bakat pizzabullar och kanelbullar. + att jag har tvättat en massa.

I morgon åker vi till Köpenhamn och Tivoli medan de andra startar upp skolåret :-) Ska ha semester den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: mimmimarie

Blåbär är bara så gott.

2009-08-17 @ 06:39:41
Postat av: AnnikaS

Åh vad ljuvligt gott med blåbär och kanelbullar!



Ha en riktigt skön semester vännen!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback