9 april - ajajaj

Hade lite ont i nacken när jag gick och la mej igår, men det var inget mot vad det skulle bli senare. HDae jättesvårt att sova, så fort jag försökte vända mej gjorde det ont. Till sist gick jag upp och satte mej för att sova i fåtöljen. Gick bättre men det onda fanns fortfarande kvar när jag vaknade trött och gnällig.

Gick i alla fal iväg och jobbade. Skönt med kollegor som förstår och står ut med mitt gnäll. Köpte salva på apoteket som jag blev insmord med. Kändes lite bättre efter ett tag, tror jag.

När jag kom hem gick jag och la mej en stund. Tog fram min stora kudde jag inte kunde böka fram i natt, gick bra att sova en stund, men det kanske berodde på min sömn brist.

Stramar fortfarande och gör ont. Så här vill jag inte ha det i påsk.

Inget brev från Norrköping idag heller :-( men ett från Linköping med smarrigt te i. Tack så mycket

Kanske detta hittat fram idag :-)


Kommentarer
Postat av: Mirry

Krya på dig!



Ska man välja ett traditionellt påskägg eller ska man kanske ta ett lite trendigare?! Jag har beslutsångest, hjälp mig ;)

Postat av: Bodil Ödman

Glad Påst på dig Annmari! Vilka fina påskkort du har gjort. Och så ser jag att du har fyllt år. Grattis några dagaar för sent!!! Fick du några skojiga paket?

Kram, kram

2009-04-09 @ 20:44:16
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com
Postat av: Bodil Ödman

Jg glömde ju - hoppas du blir av med värken. Sånt är ju inte kul att gå med.

Kram igen

2009-04-09 @ 20:45:38
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott G

Vad tråkigt med din värk, hoppas det snart är bättre.



Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK.



Ha det gott!!



kram Lise-Lott

2009-04-09 @ 22:39:58
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

GRATTIS i efterskott kära am!!!



Hoppas att värken gett med sig, det är såå jobbigt att ha ont.

kram Annika

2009-04-10 @ 09:44:51
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback