8 april - dagen efter

Idag hade jag möjligheten att jobba hemifrån ett par timmar.  Fick en massa bilder fixade till jobbet då. Dagen blev sedan lugn, har inte så många barn på fritids denna veckan. Idag hade vi flest, hela 11 st.

Hade hoppats på lite fler kuvert idag men fick bara ett från Scrappizswappen. Fast det var en massa skojigt där i :-)

Börjar tro att posten i Norrköping har något emot oss. Ett par brev från syrran till mina kottar har ju försvunnit de senaste åren och nu har mitt brev från mamma och pappa inte heller hittat fram än. Månne de slarvade med frimärkena ;-)

Snart ska jag sätta mej och se gårdagens House, lagom ansträngande än onsdag som denna.

Jo just det, har ju gjort påskköttbullarna idag. Nu gäller det att gömma undan dem för resten av familjen så det är några kvar på lördag.

Har ju gjort några påskkort så jag fick ju skicka dem med, blev bara till delar av släkten och två kompisar. Detta har hittat fram idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag önskar dig en härlig och solig påskoch GRATTIS en dag för sent!! Kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback