7 april - födelsedag

Jajamensann, det är min födelsedag idag :-)


Började dagen med att öppna 4 st paket som kommit genom Scra ppiz firarswapp. Väntar på ytterliagre 5 paket, en har hoppat av och hon som startade det hela har visst inte skickat nästa något, Smart sätt att få grejer för 11*50 kr= 550 kr. :-(

Åkte sedan in till stan en sväng och köpte lite mat. Sedan hem och vänta på posten. Ramlade ner ett antal kuvert tillsist. Dock inget mer från swappen, fast jag ska inget säga, har också varit dålig på att skicka i tid.

Fick brev från syrran, presentkort på Stadium + en tårtspade som faktisk skulle vara min från början men som syrran la beslag på när grejer från min faster plockades ihop. Ja lite sniki sniki är hon dock syrran.
Lite kort och presenter kom även från några av mina kära pysselvänner


På kvällen blev det lax och nypotatis + budapestlängd, men den var inte så god som jag tänkt mig. Vad besviken man kan bli för en sådan grej. Fick en fin tulpan/påskliljebukett av sambon + en biljett till Per Gessles konsert här i Halmstad i maj.
Av dottern fick jag en påse med scrappgrejer från MiMas :-)

Har sedan suttit och kollat film och scrappat lite. Så nu finns 2 st LOs som det bara ska rubrik och text på, känns det igen ;-) Börjar bli ett antal halvgjorda sidor nu. Ytterligare en är på g, har börjat fixa dit papper och foto.

Ringde även och grattade min systerdotter som också fyller år idag, hela 14 år

Nu ska jag kolla mina mail och spela lite mahjong innan sängen väntar.

Tack alla som skickat mej grattishälsningar :-)

Kommentarer
Postat av: netha

Ett stort Grattis till dig vännen, dålig som jag är har jag varit dålig på att skicka kort, men något skall väl komma vad det lider. Våren gör en trött och glömsk.

Kramar i massor i varje fall.

Postat av: Lotta

Grattiskramen till dig.

Kram kram

2009-04-08 @ 09:14:04
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: Sanna

Grattis, grattis, grattis!

Och tack för fint påskkort. Har själv inte skickat några i år..

Kram, Sanna i Norrköping

2009-04-08 @ 18:57:49
Postat av: Lotta K

Grattis på födelsedagen. Kram på dig

2009-04-08 @ 19:29:48
Postat av: Annika

Sniken och sniken se till att flytta hit och va med när det gäller då;o)

Goafton

2009-04-08 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback