4 april - Äntligen :-)

Om gårdagen var härlig så var denna dag ännu bättre. Har säkert varit 15-20 grader skulle jag kunna tänka mej.
Har småstädat här hemma. Tvätta fönstren i köket och påskfixat lite
Sedan åkte jag in till stan och köpte mej ett par nya gardiner.


köpte med mej en bukett påskliljor hem


trångt på cykelparkeringen när alla ska in till stan


Idag var det ännu mer folk i Picassoparken som tog till vara på solen och värmen.


Första dagen för året i sandaler. Äntligen

Träffade min trevliga listvän
Pia på torget som hade åkt hit med sin karl på en lördagstripp.
Ja vädret var perfekt för utflykt till trevliga Halmstad

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är nog allt lite avundsjuk på dig ...som bor i en så härlig vår/sommarstad som Halmstad. I alla fall om vädret är som det var ilördags. Vad fint de blev med de nya gardinerna.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback