15 april - bättre

Idag kändes det klart bättre i nacke-rygg när jag vaknade. Nu efter en hel dag och en kosnert på drygt 2,5 timme känner man av ryggen lite. Men men, jag testar att jobba i morgon.

Nu har jag sorterat alla foton från 2008 som jag hittat. Dock saknas de från början av året.
Har gjort en dubbel och en enkel LO idag med. Kul att man är på g. Alla sidor från mitt Norrköpingsbesök förra sommaren sitter nu i kronologisk ordning i ett album. Har några tomma sidor där jag måste fixa till bilderna.

I kväll var sambon och jag och fick vår julklapp av svärmor, en konsert med Peter Carlsson och de blå grodorna. En mycket allsidig artist, som bjöd på låtar från Evert Taube, Olle Adolpson till Rolling stones och Jimmi Hendrix. Blandat med en massa snackande om div lusigt folk. Gillade helt klart bäst hans bluesframträdanden





Kommentarer
Postat av: Cina

Skönt att du är bättre AM !!!

kram

Postat av: AnnikaS

Vad skönt att höra att du är bättre! Kul att se layouten från besöket på mackmakeriet här i stan.



Lät som en kul kväll med härlig musik.

kram Annika

2009-04-18 @ 13:50:40
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback