14 april - fortfarande hemma

Blev hemma idag och även i morgon. Nu har det onda flyttat ner mer i ryggen. Har varit jobbigare att sitta still idag. Fick trösta mej hos MiMas, lite nya härliga papper från Maja design.
Tyvärr kom inget roligt på posten idag heller :-(

Gjort en enkel Lo och en dubell idag. Sedan har jag börjat sortera alla LOs från förra året. Nu ligger alla fint i datumordning :-) Imorgon ska jag fixa alla foton sedan förra året så jag även har dem i ordning. Hur länge det nu varar


Mina rosa atc-bidrag till ATC-Sverigelistan

Kommentarer
Postat av: Jaana

Nä', nu får det vara nog med det onda...

Krya på dig och kram !

Postat av: Annika

Brevet reklamerat!!!!

2009-04-15 @ 06:54:24
Postat av: Ingela

Krya på dig.

Tur att "Mimas" kan trösta ;-)

Kramiz

2009-04-15 @ 08:03:57
URL: http://coelogyne.blogg.se/
Postat av: Bodil Ödman

Tack Annmarie för din omtanke! Det värmen ska du veta! Det är väldigt tomt här hemma och det är så tragiskt att se den lilla hunden så dämpad. Vi gör vårt bästa för hjälpa henne men det här får lov att ta lite tid. Hon som innan var familjens pajashund.



Läser här till min bestörtning att du har varit dålig hela påsken. Fy sjutton för sådant. Tur i eländet att det finns något att pyssla med. Du har ju både fått scrappat och sorterat. Sortera vet jag också en som skulle behöva. Gissa vem??? Jag måste också köra till MiMas och köpa Maja Designs nya papper. Tycker dom är så läckra.

Hoppas du snart är helt frisk igen!!

Stor kram till dig!



2009-04-15 @ 11:38:35
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback