10 april - fortfarande ont

Trodde jag skulle dö nästintill igår kväll. Det gjorde så satans ont. Hela halsen är ju full med muskler överallt. Vad jag en gjorde så värkte det. Kunde inte ens svälja utan att någon j**la muskel gav sig till känna. Stoppade i mej ett par panodil och gick i säng runt 21. Sov förhållandevis bra.

Idag har jag bara suttit i fåtöljen och kollat tv med kuddar bakom nacken. Ett tag kändes det faktiskt hyfsat bra men nu är all smärta tillbaka igen. Värken flyttar på sig så just nu är den precis i mitten av nacken :-(

Ska ta med sonen ut för att handla påskmat. Ja inte tänker jag bära inte. Blir nog fullt tjå att gå iväg, men det är bättre det än att skicka iväg familjen att handla själva ;-)


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

Jättefin LO!!



ha det gott.



kram Lise-Lott

Postat av: AnnikaS

Underbar layout!



Det är verkligen hemskt att ha sådär ont. Hoppas att det snart går över och att du under tiden hittar något som lindrar smärtan.

kram Annika

2009-04-11 @ 07:41:52
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Cina

Massor av påskkramar till dig nu när du har så ont.Vilket elände :( Du har ingen vetekudde, det använder jag ofta på mina dåliga axlar/nacke.

Hoppas du får sova bättre inatt.

KRAM

2009-04-11 @ 23:18:27
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback