11 sept - vart tar tiden vägen?

Nu har snart hela veckan gått igen. Man hinner ju inte med. Jobbade halva dagen i måndags, skönt.
På tisdagen blev det mer fast i flera omgångar, lite på fm, planering på em och föräldramöte på kvällen. Alltså slapp jag vara sjukskriven :-) Och nu är äntligen antibiotikakuren slut. Har varit jobbigt att inte så ordentligt. Men nu är allt som det ska i alla fall.


Fick min systerdotter när hon fyllde år.

Håller på att förbereda för mn scrappträff. 28 st ser vi ut att bli. Tävlingarna är nog klara om jag inte ändrar mej ;-) Ska försöka låta bli att ta med en massa, utan ska måla lite julmotiv, göra några halloweeninchisar och höst atc.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så sött kort. "Kottarna" är för söta. Ha det så roligt på lördag!

Postat av: Paula

Så himla sött kort. Som en liten pralin!!!



Kram

Paula

2008-09-12 @ 10:57:38
URL: http://litepaula.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

sött kort! Det är faktiskt smart att inte ta med allt för mycket på träffarna. Försökte senast att ta med några matchade papper (mönstrat och cardstock), en liten plastficka med uppstämplade motiv, mina promarkers, en liten dyna att chalka kanter med, några utstansade texter, dymon och en bra penna och det kom jag långt med. Det sista gick att fixa här hemma.

kram Annika

2008-09-13 @ 15:49:05
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Nettan

Gulligt kort! Du är väldigt duktig.

Du är välkommen att titta in i min blogg.

Nettan

2008-09-13 @ 16:33:22
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback