Låt mej vara!!!!

Blir tokig på alla som står innan för dörrarna när jag ska in på Hemköp eller Maxi och handla och frågar om jag har tid en minut. Nej jag har inte tid, jag vill inte svara på era frågor!!!!! Ni har inte med att göra vilket elbolag eller teleoperatör jag har. Vill jag byta så kontaktar jag er så låt mej va!
Ska det bli så att man väljer mataffär efter om det står en massa påträngande typer där, eller ska man välja utifrån affärens sortiment? Om det nu är någon affärsidkare som läser detta kanske ni ska tänka efter om ni vill ha glada kunder när de kommer in eller bara irriterade kunder pga av dessa påhoppare som inte låter mej komma in om jag inte svarar på deras närgångna frågor.

Så låt mej vara!!!!

Kommentarer
Postat av: Paula

Håller med dig till 100%. När jag väljer exempelvis teleoperatör idag så väljer jag en som inte står och bedriver sådan terror som du nämner. Jag avskyr det!!!



Fast jag gillar dig =)



Kram

Paula


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback