Äntligen helg

Ja inte för att jag han det jag hade tänkt idag inte.
Var på Öppet hus med dottern på Stureskolan, där hon med stor sannorlikhet ska börja gymnasiet. Frågan är bara vilken linje. Blir det Media- foto eller Samhälle med estetisk inriktning? Ja man ska vara glad över att inte behöva välja i år utan att man har gjort sitt val här i livet redan. Det finns ju en uppsjö av linjer och varianter. Besöket tog längre tid än jag beräknat och när vi var klara så hade det börjat regna dessutom. Blev alltså inget stadsbesök. Gick och handlade lite mat istället. Var resten av dagen tog vägen vet jag inte. Blev inga lussekatter bakade i alla fall. Ett litet kort knåpades ihop till Cybercropen hos Stämpelstudion




Har stämplat baksidan på alla kort jag har liggandes. Skönt. Ska ta med en omgång julkort till jobbet på måndag tänkte jag. Lite tändsticksaskar tar jag också med. kanske några dekorerade askar om jag hinner fixa det i morgon. Ska ju ha konsert med Kommunkören + att det är 1:a advent och skyltsöndag på stan. Adventskaffe hos svärisarna kanske jag också hinner med om jag får tväten klar i tid.

Här kommer några LOs som jag inte visat tidigare












Kommentarer
Postat av: Wickan

Nu är jag äntligen ute o hälsar på alla swappare! Vilka härliga bilder du har!! (ja o korten också!)

Postat av: Maria

Hej! Oj så fina kort du gör! Vad tråkigt att du inte fått paket :( Hoppas de kommer i morn. Är det bara du som inte fått? Kram MAria

2008-11-30 @ 21:31:20
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback