2 maj - ny affär

Nu närmar det sig för PaperMaze öppnande. 9 maj planerar de att öppna. Ska bli såååå skoj att se vad de hittat på

Har jobbat idag, bara två barn men ändå kan de inte hålla sams :-( Har plockat bland alla mina pärmar. Ska ju byta lokal till hösten och jag har en del kan jag lova. Har ju jobbat från förskola till år 5. Försöker att strukturera upp pärmarna ännu mer. Blir ju lite som läggs på hög under terminerna.

Skickade några uppmuntrande-kort igår och dessa två vet jag har nått sina mottagare idag. Visst hör man av sig alldeles för sällan till många personer och så är det så lätt att skicka iväg ett litet kort.

image1030

image1031

Ett försenat Grattis kort som också kom fram idag

image1032

Var in en sväng till stan efetr jobbet. Kapp Ahl hade 25 % på allt så jag köpte mej ett par piratbyxor till. Sedan gick jag en sväng till Brunsons, köpte 5 nta promakerpennor och lite härliga papper. Avslutade med sommarens första glass på torget. Riktigt sommarväder även om det var lite kyligt. Hade gärna tagit en öl på något uteställe men sambon ville hem och jag hade inte tagit med någon bok jag kunde sjunka in i. Känns lite dumt att bara sitta rätt upp och ner mer sin öl när man inte har någon att prata med.
Nu ska jag se om jag kan svänga ihop någon LO innan det är dags för 2 timmar framför tv´n.
Ingen 171 på plats idag heller, tänk om det bara var en besökare :-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara kort!

kram Lise-Lott

2008-05-02 @ 21:52:30
Postat av: Cina

Och jag blev så otroligt glad över det fina kortet. Gulle dig AM !!!!
*KRAM*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback