9 mars

Åter en regnig dag. Just nu är det riktigt varannandagsväder. Så jag hoppas på fint i morgon alltså.
 Var ju hos svärmor och svärfar igår kväll så vi fick titta på melodifestivalen när vi kom hem. Kul att Nordman gick vidare, de är ju klart bäst. Snöpligt för Androla, men inte är jag ledsen för det inte :-) Man kanske inte ska ta allt för givet. Synd att inte Björn Gustafsson var med, han har ju helt klart varit melodifestivalens höjdpunkt


 

Visst är han skön.

Har fortsatt scrappat idag. 4 st LOs blev klara :-)

image925

Bidrag till http://veckansskiss.blogspot.com/

image926
Snabblayout, tog nog bara ca 30-40 min att få klar

image927
Den här tog bra mycket längre. Var klar med hur jag ville ha korten och ordet PÅSK. Resten tog lång tid att bli nöjd med fast jag utgick från en skiss.

image928
Den här har legat sedan i höstas, men nu fick jag äntligen dit texten.

Nu ska jag sitta vid datorn en stund innan det är dags för tv´n


Kommentarer
Postat av: CarinaG

Jätte glada och fina LO du har gjort!
...och jag gillar verklihen Björn också. Vill se mer av honom!
Kram
/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback