26 mars - utflykt

Idag har vi varit på heldagsutflykt med fritids. Åkte ut till Tjuvahålan i Tylösand och gick sedan in mot stan igen. Snacka om att det tar på krafterna att vara ute i friska luften. Sov gott en stund när jag kommit hem :-)

image963
Ingen plumsade i denna gång. Många fina stenar och lite snäckor hittades.

image964
Många härliga klippor att besegra fanns det längs vår väg

image965
Där på andra sidan har Per Gessle sitt sommarhus någonstans.

Fick lite rolig post idag, min lila PIF vinst från Josefina. Tack så mycket. Kommer väl till pass :-)
image966
Avslutar med ett kort där jag visar vad jag lärt mej på kalligrafikursen

jo, såg bil 154 på väg ut till Tylösand :-)

Höll alldeles på att glömma. De ringde om att min dator finns klar att hämta nu. Måste bara få tag på svärfar och se om vi kan hämta hem den i morgon eller på fredag :-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilket härligt väder ni verkar ha, här ligger snön djup fortfarande! Underbart för både barn och personal att få åka/gå på långutflykt.

Vad underbart att datorn är på ingång. Nu håller vi bara tummarna för att den inte krånglar något mer!
kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback