20 mars

Så skönt med lite ledigt igen. Har börjat repa mej efter helgens bravader. Längtar till nästa träff.

Igår slängde jag ihop några påskkort till släkten. Hade redan m¨ålat motivet så jag tyckte jag borde få till korten också. När jag åkte för att posta dom cykla jag en extra sväng och letade rätt på bil 151. Ungefär på samma ställe står 158 och 159 också. 160 har jag sedan mitt emot jobbet. Så nu är det bara resten där i mellan.

image933
Bra med en bit restpappaer när man ska göra kort.

image934
Ny stämpel frö i år från Forma hantverk

image935


image936

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Finfina påskkort! här blev det tyvärr inte många påskkort gjorda, tiden går alldeles för fort...

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback