2 mars

Idag har jag tagit det lugnt och scrappat en del. 4 st LOs han jag göra färdigt.

image908
Den här påbörjade jag igår.
image909
Inte en massa krussiduller utan denna blev snabbt klar. Tycker det är svårt att få in mönstrade papper när jag har med många kort på en sida.
image910
Den här har legat ett tag. Hade bara ordet KONST att göra klart idag. Skönt nu är denna klar.

image911
Den här gjorde jag också snabbt efter inspiration från en LO i senaste numret av Scrapbooking m.m

image912
Ett kort jag gjorde igår med mina nya Die cuts

Kommentarer
Postat av: Kattis

Väldigt fina skapelser du gör.
Jag håller mig till pälor för papper var jag helt värdelös på! :-)
Lycka till!
Kattis

Postat av: Annika E

Så mycket fint du gjort! Gillar alldeles extra mycket kortet längst ner och KONST-layouten! Kramis!

2008-03-04 @ 16:58:01
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback