1 mars - shoppat

Jaha då har man då satt sprätt på lite pengar igen.
I torsdags var jag och betalade min resa till Mallorca, köpte även en deckare och en kalligrafibok på bokrean. På kvällen var det scrappträff och det var en tjej som skulle lägga av, fattig student som behöver pengarana till annat. Så då köpte jag Moxiealfabetet, drinkdies(perfekt inför Mallorcaresan ) och en duvdies. Med på träffen var även Swettish Sister som börjat med homepartyträffar. Vi gjorde ett påskkort, i priset ingick material bla 2 st påskstämplar. Hon hade även med sig lite annat smått och gott till försäljning så det blev några papper, embossingpulver för detaljer, några stämplar, en schablon för doodling, lite bling och något mer.
image904
Idag var jag inne en sväng i stan för att se vad Halmstad Bokhandel fått hem för nya scrappgrejer. Så där blev det lite brads, albumfickor, snygga die cuts från Craft Bitz. Några böcker blev det också. Sedan var jag inne på KappAhl som hade 25% på allt om man registrerade sig via mobilen. Så där blev det 3 tunikor, 2 par byxor och lite trosor. Byxor hade jag tänkt att köpa i alla fall. Där träffade jag en gammal kollega som jag gick och käkade frukostbuffé med på Scandic. Mumsigt värre även fast ananasen och melonerna var slut. Inte dumt att avsluta en frukost med pannkakor, sylt och mystisk grädde, måste varit från sprayflaska. Köpte ett par falskor vin på systemet innan jag cyklade hem igen. Såg bil 143, skönt då den ska vara svår att hitta här istan. En kollega på jobbet har 144 så jag hoppas hon kör bil nsäta vecka.

När jag kom hem hade jag fått ett mail om att qk-alfabetet Paige mini var till salu. Chansade och fick det. Så nu får jag nog hålla mig  inne en månad eller två igen :-)

image906
Gäller att ta till vara sina restpapper. LOn kommer senare

image907
ATC byte. Den lila gjorde jag på min scrappträff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback