Hur mycket "svenne" är d


[ x ] Ditt efternamn slutar på .son, lund, gren, holm
[X ] Du vet någon som har samma förnamn som du
[X] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig
[ X] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
 [X ] Du bor i en tätort
[ ] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
 [X] Dina föräldrar har gift sig
[ ] Din pappa är yngre än din mamma
[ ] Din familj har en bil av ett svenskt märke
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[X ] Du har blåa ögon
[X] Du har tillgång till internet hemma
[X] Du har egen mobil
[ ] Du har ett eget rum
[X] Du har varit i Danmark
[X] Du har varit i Norge
[X] Du har varit på Gotland
[X ] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst
 [X] Du vet vad vänern o vättern är för något
[ ] Din familj har en husvagn
[X ] Du känner någon som har husvagn
[ X] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[X] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[ ] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[ X] Du har/ har haft en hund/katt
 [ ] Du får månadspeng / studiebidrag
[X] De flesta i din familj är blåögda
[ X ] Du äter snabbmat
[ X] Du följer en serie på TV
[ ] Du är kär
 [X] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[X] Du är blond

Multiplicera antalet kryss med 3. Jag är 69 % svenne. Hur många procent är du??

Kommentarer
Postat av: L8

Jag var 61%



Kram L8

2008-06-17 @ 21:27:42
Postat av: Lillasyster

Jag är bara 51 % svenne !!!!!

2008-06-18 @ 07:07:51
Postat av: Cina

Och jag är 66% :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback