8 juni - ännu en söndag

Ja då har denna långhelg också snart tagit slut. Har hunnit med en hel del fast det inte känns som det.
Två studentuppvaktningar har det blivit. En sväng på stan. Ätiti de första jordgubbarma. Firat nationaldagen. Slappat på balkongen. Har dessutom hunnit jobba ett antal timmar i em/kväll och lagt ut en massa nya foton på skolans hemsida. en ändå känns det som om jag inte fått något gjort ;-)


30 kr för årets första jordgubbar, elt okej. Mums vad gott det är.




Kort till ungarnas kusin.


blommor till en av studenterna


Kommentarer
Postat av: hedvig

Åh, jag älskar jordgubbar!

Jag ska till Aten faktiskt, och så ska vi göra lite olika utflykter till olika ställen (bra koll jag har va?)

Postat av: Cina

Mmm goda jordgubbar och fina kort!

Vilka fina blommor, hoppas du också får blommor någongång ;)

kram

2008-06-11 @ 14:19:26
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Jordgubbar är så gott och så somrigt!



Korten var ursnygga, favoriten var studentkortet. Är det en stämpel med alla ansikten eller har du stämplat många gånger?

kram Annika

2008-06-11 @ 21:46:18
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback