2 juni

Pust, här är varmt. 28 grader har det varit uppe i i dag. Men man ska väl inte klaga. Vi minns väl fortfarande förra årets sommar, eller bristen på den.

igår hade jag tvättstugan hela dagen, så nu har jag fått undan nästan all smutstvätt, skönt. Behövs en sådan om gång någon gång/månad.

Gjorde även lite kort och fixade iväg två atc.swappar.
image1101

image1102
Syrran fyllde år så jag ringde ocg´h grattade henne. Kortet kom förhoppningsvis fram idag
image1100

Idag har jag varit på stan med dottern och inhandlat avslutningskläder. Hon ska även på några studentuppvaktningar och spela så något snyggt fick hon ju ha. Hon blev riktigt fin i sin nya klänning.


Kommentarer
Postat av: POSH.G

söta kort :)

Postat av: jonna!

fan vilka söta kort :D

2008-06-02 @ 20:48:32
URL: http://joonnaak.blogg.se
Postat av: AnnikaS

Korten är jättefina, gillar födelsedagskortet allra mest. Det är inte värt att klaga över värmen, det är bara att njuta så länge det varar.
kram Annika

2008-06-03 @ 21:58:56
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback