18 juni

Idag har vi varit på utflykt till Galgberget med våra fritidsbarn. En promenad på 50 min, lek i skogen och grillning innan vi tog bussen hem. Blir tråkigt att bara gå hemma på gården varje dag.


I morgon fyller min pappa år. Tur att brevet blev stort när sambon ska frankera ;-)


Slappade framför tv´n och tittade på Sista tangon i Paris. Var inte lika bra som man tyckte för 30 år sedan. Prövar mej igenom olika sorters cider. Denna köper jag inte fler gånger. Favoriten hittills är Spring, som var en tillfällig vara. Står dock ett par kvar i skåpet :-)

Har börjat planera midsommarhandlingen. Ja det blir ju samma grejer som varje år, nästan. Ska vara ledig i morgon, kanske jag gör lite pizzabullar till midsommarlunch.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilket stiligt kuvert. Hannas Johan fyller idag också! 28 år blir han, vi firar pappa och Johan imorron. Mor och far går till Johan idag!! Det kan ju vara dags att hälsa på dom, Hanna har ju bara bott där permanent i 2 och ett halvt år ;o)

Själv ska man jobba både idag och imorron!!!

2008-06-19 @ 07:02:25
Postat av: AnnikaS

Vad gott att få vara ledig en extra dag! Midsommar är en härlig högtid tycker jag, fast jag vill ha fint väder.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback