11 juni - sommarlov

Ja nu är det då sommarlov. Vi hade avslutning igår och dottern idag.
Trist är det med ungar som inte kan uppföra sig. Att det sista man kommer minnas av flera är hur de uppträdde i kyrkan och påvägen dit. Det är så depprimerande. Men de nu tuffa 5:orna "som vill slippa denna cp-skola och cp-lärare" komer nog att få det tufft till hösten när de blir minst på nästa skola.

Dottern uppförde sig hoppas jag. Som klassförälder hade jag/dottern samlat in en tia /pers till en blomma till läraren. Hälften av klassen lämnade. är så trött på detta så på kortet skrev vi namnen på de som betalat. Dottern sa även när hon lämnade fram blommorna att det var från ungefär hälften av klassen. Gissa att det blev kommentarer från de icke betalande. Men det kan de dock ha, varför ska vissa alltid åka snålskjuts på andra hela tiden.


visst är hon fin min lilla tjej
Kom hem med 3 MVG och resten VG, så duktig är hon också :-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Härligt med skolavslutningar, här är det inte dags förrän på fredag. Jätteduktig och ursöt är hon din dotter.

kram Annika

Postat av: Lillasyster

Att Sara hade så bra betyg måste nog bero på att hennes moster är ett geni ;o)

Vi hade avslutning igår, men jag fick inte följa med. Jo men då skulle jag få stå i korridoren och lyssna för att vi fick inte plats som förälder!!

:o( Skönt att hon inte ska gå kvar på den skolan mer. Den är inget att rekomendera precis, definitivt inte lärarna. Fick inte du massa presenter ifrån barnen då? Johan fick allt möjligt bla vin, presentkort på Smultronstället och givetvis en massa teckningar men dom kastade jag direkt sa han för det gick inte att äta eller dricka (ett skämt förstås)

Hälsa Sara att hon har varit styv, från moster

2008-06-11 @ 22:20:35
Postat av: netha

Vi hade avslutningen tisdag kväll, så nu är det sommar.

Härlig och söt tös du har och duktig är hon med.

kramis

2008-06-12 @ 21:03:31
URL: http://nethas.blogspot.com
Postat av: FruGrip

Underbart med sommarlov håller jag med om. Fin hon är din tjeja!!!

Kram Cissi

2008-06-14 @ 15:50:13
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback