3 juli - nu är den här

semestern alltså. Men först jobbade jag bla 4 timmar på stranden. Så här blev resultatet :-(



Turisterna har inte riktigt invaderat stranden ännu


När jag kom hem blev det ett glas sangria. Mums. Det var sonens matdag idag och det blev klibbig pasta och stekt falukorv. Bättre start på semestern kunde man ju fått. Just nu gapas det en himla massa av sonen. Blev så trött på honom så jag tog min tallrik och år maten på balkongen i lugn och ro. Följde sedan sambon till bussen. Därefter cykla jag in till torget


och köpte mej en galss som avnjöts i skuggan.

Vill ni ha koll på hur det ser ut i kön vid Ullevi så kan ni kolla här.
http://www.onesoftinfested.nl/ullevi_bilder.html

Dagens video blir dessa från en gata i Köpenhamn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback